پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

آموزش خرید بیت تورنت (BTT)

در صرافی های ارز دیجیتال تعداد زیادی رمز ارز وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند آن ها را خرید و فروش کنند. شما هم پس از مراجعه به یک صرافی آنلاین، بعضی از این رمز ارزها را می بینید و در ذهن خود مقایسه ای بین آن ها انجام می دهید. احتمالا ارز دیجیتال بیت تورنت یا همان BTT یکی از مواردی است که مشاهده می کنید. این رمز ارز در صرافی های زیادی قرار دارد و خرید و فروش می شود. شما نیز برای خرید بیت تورنت باید در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال ثبت نام و احراز هویت کنید. تعداد زیادی صرافی آنلاین برای انجام این کار وجود دارد و باید بهترین آن ها را انتخاب کنید. ما هر چیزی که برای خرید بیت تورنت نیاز دارید را در اختیار شما می گذاریم تا به سادگی معاملات خود را آغاز کنید.


بیت تورنت چیست؟


آشنایی با ارز دیجیتال BTT

پیش از اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال BTT، باید آن را به خوبی بشناسید. در صورتی که اطلاعات شما درباره پروژه نظر کافی باشد، ریسک کمتری برای سرمایه گذاری خواهید داشت. بنابراین ما نیز پیش از آموزش خرید بیت تورنت، این ارز دیجیتال را به شما معرفی می کنیم.

ارز دیجیتال بیت تورنت با نماد BTT، یک توکن بومی برای پلتفرم مشهور تورنت محسوب می شود. علاقمندان به دنیای فیلم و سریال احتمالا با این پلتفرم محتوایی آنلاین آشنایی دارند. این مجموعه از سال ها پیش فعالیت می کند و حدود 3 سال قبل بالاخره ارز دیجیتال خود را راه اندازی کرد. پیدایش بیت تورنت به زمانی بر می گردد که جاستین سان (سازنده بلاک چین ترون)، مجموعه تورنت را خریداری کرد. پس از این اتفاق، تورنت به یکی از زیر مجموعه های بلاک چین ترون تبدیل شد. یک سال بعد از خریداری تورنت، ارز دیجیتال آن به نام BTT نیز شروع به فعالیت کرد. افراد زیادی مجذوب پروژه BTT شدند و به همین دلیل برای خرید بیت تورنت تقاضای بالایی ایجاد شد.


خرید بیت تورنت


از کجا بیت تورنت بخریم؟

همانطور که در بخش مقدمه اشاره کردیم، خرید و فروش بیت تورنت در صرافی های زیادی انجام می شود. با این وجود همه این صرافی ها امکانات یکسانی ندارند و حتی قیمت بیت تورنت در آن ها نیز می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. به همین دلیل باید یک صرافی ارز دیجیتال خوب را برای خرید بیت تورنت پیدا کنید تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. اگر تجربه زیادی در بازار رمز ارز ندارید و نمی دانید چگونه باید صرافی ها را مقایسه کنید، ما شما را راهنمایی می کنیم. با مشاهده موارد ذیل می توانید با برخی از معیارهای مهم برای مقایسه صرافی های ارز دیجیتال آشنا شوید:

  • میزان سرعت خدمت رسانی صرافی اهمیت بالایی دارد
  • تنوع امکانات صرافی ارز دیجیتال و کیفیت آن ها بین صرافی ها تفاوت ایجاد می کند
  • امنیت از مهم ترین ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال است
  • پشتیبانی 24 ساعته صرافی باید به خوبی پاسخگوی سوالات شما باشد

این 4 مورد از اصلی ترین ویژگی های صرافی ارز دیجیتال هستند که می توانند بین صرافی ها تفاوت ایجاد کنند. با بررسی ویژگی های فوق در صرافی های ارز دیجیتال می توانید گزینه های مناسب برای انتخاب را پیدا کنید. پس از پیدا کردن صرافی مورد نظر، مطابق راهنمای بخش بعد می توانید خرید بیت تورنت را انجام دهید.


خرید ارز دیجیتال بیت تورنت


خرید بیت تورنت چگونه انجام می شود؟

حالا می دانید که صرافی ارز دیجیتال مورد نظر باید چه خدماتی را به شما بدهد. البته که علاوه بر موارد فوق، معیارهای دیگری هم برای انتخاب صرافی وجود دارند که کم رنگ تر هستند. با همین نکته ها هم می توانید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر را برای خرید بیت تورنت پیدا کنید. در مرحله بعد، به بخش ثبت نام وارد می شوید و عضویت خود را انجام می دهید. حالا باید به صفحه اطلاعات کاربری بروید و با وارد کردن اطلاعات لازم، عضویتتان را تکمیل کنید. اکنون شما رسما عضو صرافی هستید و می توانید موجودی حساب خود را در بخش کیف پول افزایش دهید. آخرین مرحله خرید بیت تورنت، ورود به صفحه خرید و فروش بیت تورنت و ثبت سفارش خرید است. خلاصه ای از این مراحل در لیست زیر قرار دارد و می توانید مطابق آن پیش بروید.

  1. ابتدا در صرافی مورد نظرثبت نام و احراز هویت کنید
  2. سپس موجودی حساب کاربری خود را به میزان دلخواه افزایش دهید
  3. به صفحه خرید و فروش بیت تورنت بروید و سفارش خرید را به ثبت برسانید

تمام چیزی که برای خرید بیت تورنت نیاز دارید همین است. بنابراین می توانید مراحل مذکور را به ترتیب طی کنید و در عرض چند دقیقه خرید بیت تورنت را انجام دهید. اگر احساس می کنید که به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از پشتیبانی آنلاین صرافی بخواهید که شما را راهنمایی کند. علاوه بر این می توانید از ویدئوهای آموزشی موجود در صفحه راهنمای استفاده صرافی نیز استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد