پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

آشنایی با ارز دیجیتال هولو(HOT) و کاربردهای هولوچین


هولو (HOT) یک ارز دیجیتال است که به شبکه هولوچین قدرت می‌ دهد. هولوچین یک پلتفرم همتا به همتا را برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا برنامه های غیرمتمرکز بسازند و هدف آن تغییر پارادایم بلاکچین های داده محور به یک سیستم عامل محور، است. با توجه به ویژگی های خاصی که این پلتفرم به کاربران خود ارائه می دهد، یکی از پروژه های محبوب کریپتوکارنسی به شمار می رود. در ادامه این مقاله با ارز دیجیتال هولو بیشتر آشنا خواهید شد.


ارز دیجیتال هولو یا HOT  یک توکن مبتنی بر اتریوم است که برای تقویت هولوچین، یک شبکه همتا به همتا که کاربران در آن، داده‌ ها و برنامه‌ ها را در سراسر شبکه ذخیره می‌کنند، کار می‌کند. این مدل عامل محور حول عوامل شبکه متمرکز است. پلتفرم هولو، یک زنجیره غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می دهد تا داده ها را به جای نرم افزار cloud در یک شبکه اشتراکی، ذخیره کنند.


شبکه هولو (Holo)،  یک شبکه با کاربردهای فراوان و همچنین یک چارچوب برنامه متن باز و همتا به همتا است. مقیاس پذیری این شبکه به این معنی است که می تواند بر بسیاری از صنایع تأثیر بگذارد. در سال 2021، قیمت ارز دیجیتال هولو نزدیک به 0.03 دلار بوده است، اما از سپتامبر 2021، این توکن در حدود 0.01 دلار در نوسان است. ارز دیجیتال هولو با ایجاد جایگزینی برای سیستم های متمرکز غالب اینترنت، به محافظت از توانایی ما در انتخاب خود و ارائه اطلاعات قابل اعتمادی که می توانیم بر اساس آن عمل کنیم، کمک می کند.


ارز دیجیتال هولو چیست؟معرفی ارز دیجیتال هولو

ارز دیجیتال هولو، به عنوان جایگزینی برای بلاک چین قرار می گیرد و به توسعه دهندگان چارچوبی برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز (dApps) می دهد. یکی از تغییرات بزرگ برای فعال کردن این امر، تغییر از بلاک چین وابسته به داده به یک سیستم عامل محور است. هولوچین از حفظ اجماع جهانی اجتناب می‌کند، و با استفاده از یک سیستم عامل که در آن هر عامل یک فورک خصوصی را نگه می ‌دارد، به صورت محدود در بلاک چین با جدول هش توزیع شده ذخیره و مدیریت می ‌شود.


توسعه‌ دهندگان ارز دیجیتال Holo احساس می‌کنند که مدل اجماع اثبات کار (PoW)  از نظر ظرفیت آن برای رسیدگی به تعداد بیشتری از تراکنش ‌ها و پذیرش گسترده ‌تر، مسیر خود را طی کرده است. پروژه هولو به جای استفاده از روشی با منابع سنگین PoW که مسلما مقادیر زیادی برق مصرف می‌کند و مقیاس ضعیفی دارد، از یک «رویکرد عامل محور» به واقعیت داده‌ ها استفاده می ‌کند که شرکت‌ کنندگان واقعیت‌ های خود را بر اساس قوانین تعیین‌ شده، به اشتراک می‌گذارند.




کاربردها و اهداف ارز دیجیتال هولو (HOT)

هولو در حال ایجاد یک اینترنت است تا با به حداقل رساندن کنترل نهادها، به جامعه غیرمتمرکز خدمات ارائه دهد. ارز دیجیتال هولو به افراد این امکان را می دهد که در زمان انجام تراکنش و ارتباط با برنامه هایی که نیازهای آن ها را برآورده می کنند، بدون وابستگی به نهادهای متمرکز، هویت آنلاین و داده های خود را مدیریت کنند.

بلاک چین هولو در حال حاضر ساخت پلتفرمی است که یک پل ارتباطی بین کاربران ارز دیجیتال هولو و اینترنت سنتی باشد. ارز دیجیتال هولو (HOT) با کمک جدول هش توزیع شده هولوچین، ویژگی هایی مثل تایید سریع تراکنش و کارمزدهای عملیاتی کمتری را دارد که باعث می شود نسبت به دیگر پروژه های سنتی برتری داشته باشد. هولوچین از لحاظ ظاهری سریع تر، به مراتب با انرژی بیشتر و 10,000 برابر ارزانتر از بلاک چین است.

ارز دیجیتال هولو تلاش دارد تا مشکل تمرکزگرایی را که حتی در فناوری بلاک چین نیز وجود دارد را حل کند. این پروژه بدون فشار نیازهای محاسبات و تخصص فنی، خدمات بلاک چین را ارائه می دهد.


خرید ارز دیجیتال هولو

اگر شما نیز تمایل به خرید این رمز ارز محبوب و کاربردی را دارید، مانند سایر رمز ارز ها می توانید در صرافی بیت ایمن به خرید هولو بپردازید. زیرا برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها باید ابتدا صرافی امن برای خرید و فروش انتخاب کنید و سپس رمز ارز های خود را با خیال راحت معامله کنید. برای تحقق این امر تنها کافیست در صرافی معتبر بیت ایمن که مشاوره آنلاین و 24 ساعته را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، ثبت نام کنید. برای ثبت نام در بیت ایمن به بالای صفحه مراجعه کرده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.


سپس یک حساب کاربری و کیف پول اختصاصی برای شما در این صرافی ایجاد می شود که می توانید در آن معاملات خود را انجام دهید. اما توجه داشته باشید برای تکمیل مرحله ثبت نام و استفاده از تمامی خدمات بیت ایمن، مانند سایر صرافی ها باید احراز هویت خود را تکمیل کنید. برای این کار تنها کافیست وارد قسمت اطلاعات کاربری خود شده و بر روی احراز هویت کلیک کنید، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده احراز هویت شما تکمیل شده و می توانید معاملات خود را به امن ترین شکل ممکن انجام دهید.


آموزش خرید بیت تورنت (BTT)

در صرافی های ارز دیجیتال تعداد زیادی رمز ارز وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند آن ها را خرید و فروش کنند. شما هم پس از مراجعه به یک صرافی آنلاین، بعضی از این رمز ارزها را می بینید و در ذهن خود مقایسه ای بین آن ها انجام می دهید. احتمالا ارز دیجیتال بیت تورنت یا همان BTT یکی از مواردی است که مشاهده می کنید. این رمز ارز در صرافی های زیادی قرار دارد و خرید و فروش می شود. شما نیز برای خرید بیت تورنت باید در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال ثبت نام و احراز هویت کنید. تعداد زیادی صرافی آنلاین برای انجام این کار وجود دارد و باید بهترین آن ها را انتخاب کنید. ما هر چیزی که برای خرید بیت تورنت نیاز دارید را در اختیار شما می گذاریم تا به سادگی معاملات خود را آغاز کنید.


بیت تورنت چیست؟


آشنایی با ارز دیجیتال BTT

پیش از اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال BTT، باید آن را به خوبی بشناسید. در صورتی که اطلاعات شما درباره پروژه نظر کافی باشد، ریسک کمتری برای سرمایه گذاری خواهید داشت. بنابراین ما نیز پیش از آموزش خرید بیت تورنت، این ارز دیجیتال را به شما معرفی می کنیم.

ارز دیجیتال بیت تورنت با نماد BTT، یک توکن بومی برای پلتفرم مشهور تورنت محسوب می شود. علاقمندان به دنیای فیلم و سریال احتمالا با این پلتفرم محتوایی آنلاین آشنایی دارند. این مجموعه از سال ها پیش فعالیت می کند و حدود 3 سال قبل بالاخره ارز دیجیتال خود را راه اندازی کرد. پیدایش بیت تورنت به زمانی بر می گردد که جاستین سان (سازنده بلاک چین ترون)، مجموعه تورنت را خریداری کرد. پس از این اتفاق، تورنت به یکی از زیر مجموعه های بلاک چین ترون تبدیل شد. یک سال بعد از خریداری تورنت، ارز دیجیتال آن به نام BTT نیز شروع به فعالیت کرد. افراد زیادی مجذوب پروژه BTT شدند و به همین دلیل برای خرید بیت تورنت تقاضای بالایی ایجاد شد.


خرید بیت تورنت


از کجا بیت تورنت بخریم؟

همانطور که در بخش مقدمه اشاره کردیم، خرید و فروش بیت تورنت در صرافی های زیادی انجام می شود. با این وجود همه این صرافی ها امکانات یکسانی ندارند و حتی قیمت بیت تورنت در آن ها نیز می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. به همین دلیل باید یک صرافی ارز دیجیتال خوب را برای خرید بیت تورنت پیدا کنید تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. اگر تجربه زیادی در بازار رمز ارز ندارید و نمی دانید چگونه باید صرافی ها را مقایسه کنید، ما شما را راهنمایی می کنیم. با مشاهده موارد ذیل می توانید با برخی از معیارهای مهم برای مقایسه صرافی های ارز دیجیتال آشنا شوید:

  • میزان سرعت خدمت رسانی صرافی اهمیت بالایی دارد
  • تنوع امکانات صرافی ارز دیجیتال و کیفیت آن ها بین صرافی ها تفاوت ایجاد می کند
  • امنیت از مهم ترین ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال است
  • پشتیبانی 24 ساعته صرافی باید به خوبی پاسخگوی سوالات شما باشد

این 4 مورد از اصلی ترین ویژگی های صرافی ارز دیجیتال هستند که می توانند بین صرافی ها تفاوت ایجاد کنند. با بررسی ویژگی های فوق در صرافی های ارز دیجیتال می توانید گزینه های مناسب برای انتخاب را پیدا کنید. پس از پیدا کردن صرافی مورد نظر، مطابق راهنمای بخش بعد می توانید خرید بیت تورنت را انجام دهید.


خرید ارز دیجیتال بیت تورنت


خرید بیت تورنت چگونه انجام می شود؟

حالا می دانید که صرافی ارز دیجیتال مورد نظر باید چه خدماتی را به شما بدهد. البته که علاوه بر موارد فوق، معیارهای دیگری هم برای انتخاب صرافی وجود دارند که کم رنگ تر هستند. با همین نکته ها هم می توانید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر را برای خرید بیت تورنت پیدا کنید. در مرحله بعد، به بخش ثبت نام وارد می شوید و عضویت خود را انجام می دهید. حالا باید به صفحه اطلاعات کاربری بروید و با وارد کردن اطلاعات لازم، عضویتتان را تکمیل کنید. اکنون شما رسما عضو صرافی هستید و می توانید موجودی حساب خود را در بخش کیف پول افزایش دهید. آخرین مرحله خرید بیت تورنت، ورود به صفحه خرید و فروش بیت تورنت و ثبت سفارش خرید است. خلاصه ای از این مراحل در لیست زیر قرار دارد و می توانید مطابق آن پیش بروید.

  1. ابتدا در صرافی مورد نظرثبت نام و احراز هویت کنید
  2. سپس موجودی حساب کاربری خود را به میزان دلخواه افزایش دهید
  3. به صفحه خرید و فروش بیت تورنت بروید و سفارش خرید را به ثبت برسانید

تمام چیزی که برای خرید بیت تورنت نیاز دارید همین است. بنابراین می توانید مراحل مذکور را به ترتیب طی کنید و در عرض چند دقیقه خرید بیت تورنت را انجام دهید. اگر احساس می کنید که به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از پشتیبانی آنلاین صرافی بخواهید که شما را راهنمایی کند. علاوه بر این می توانید از ویدئوهای آموزشی موجود در صفحه راهنمای استفاده صرافی نیز استفاده کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال اومیسه گو و سیستم پلاسما

بلاک چین اتریوم یکی از بزرگ ترین فضاهای بلاک چینی می باشد که پروژه های بسیاری را در خود جای داده است. ارز دیجیتال اختصاصی برخی از این پروژه ها اکنون در بین رمز ارزهای پرطرفدار بازار قرار دارند. اومیسه گو یکی از این موارد است که به واسطه بلاک چین اتریوم، ظهور کرد.



معرفی ارز دیجیتال اومیسه گو (OMG)

شبکه OMG، که قبلا به نام   OmiseGo شناخته می‌شد، یک راه‌ حل مقیاس‌بندی لایه 2 است که برای بلاک چین اتریوم ساخته شده است. شبکه اومیسه گو مبتنی بر سیستم اتریوم است. این شبکه به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد توکن های ETH  و ERC20  را به طور قابل توجهی سریع تر و ارزان تر از تراکنش مستقیم در شبکه اتریوم منتقل کنند.


دارایی های اومیسه گو به طور بالقوه می توانند توسط  ETH پشتیبانی شوند. این شبکه مبتنی بر یک بلاک چین اثبات سهام است. این شبکه از نسخه اصلاح شده سیستم پلاسما استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد توکن های ERC-20  و ETH  را سریعتر و ارزانتر از زمانی که روی خود شبکه اتریوم کار می کنند، انتقال دهند.

اومیسه گو (OMG) توکن اصلی شبکه اومیسگو است که بر اساس پروتکل اتریوم می باشد. اگر شخصی بخواهد معامله ای را انجام دهد یا قراردادی را در شبکه انجام دهد، باید با سکه OMG پرداخت کند. هر بار که شخصی از شبکه استفاده می کند، از طریق سکه OMG پرداخت می کند. سپس توکن به اعتباردهنده‌ها در شبکه اومیسگو ارسال می‌شود که قراردادهای هوشمند را طبق قوانین شبکه اجرا می‌کنند. این گره ها سکه OMG خود را با قفل کردن آن در یک قرارداد هوشمند به اشتراک می گذارند.


شبکه پلاسما چیست؟

اومیسه گو (OMG) یکی از اولین ارزهای دیجیتالی است که توسعه شبکه خود در شبکه پلاسما Plasma Network را آغاز کرد که یک شبکه قرارداد هوشمند است که بر بستر شبکه بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود.

پلاسما یکی از پروژه‌هایی است که ویتالیک بوترین شخصا بر روی آن کار می‌کند. این شبکه می‌تواند به عنوان یک زنجیره کودک Child Chain برای اتریوم اجرا شود.

پلاسما برای مدیریت و بهینه‌سازی مشکل مقیاس‌پذیری در سطح سازمانی طراحی شده است و از نظر تئوری قابلیت پردازش یک میلیون تراکنش در ثانیه را دارد.

این ویژگی باعث می‌شود این شبکه حتی از شبکه ویزا که حداکثر پنجاه هزار تراکنش در ثانیه را پردازش می‌کند، سریع‌تر باشد.

OMG شبکه پلاسما را در پایان سال 2018 منتشر کرد و از آن برای ایجاد شبکه پرداخت همتا به همتا خود که در سپتامبر 2019 راه‌اندازی شد، استفاده می‌ کند.




خرید اومیسه گو (OMG)

اگر شما نیز تمایل به خرید این رمز ارز محبوب و کاربردی را دارید، مانند سایر رمز ارز ها می توانید در صرافی بیت ایمن به خرید اومیسه گو بپردازید. زیرا برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها باید ابتدا صرافی امن برای خرید و فروش انتخاب کنید و سپس رمز ارز های خود را با خیال راحت معامله کنید. برای تحقق این امر تنها کافیست در صرافی معتبر بیت ایمن که مشاوره آنلاین و 24 ساعته را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، ثبت نام کنید. برای ثبت نام در بیت ایمن به بالای صفحه مراجعه کرده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.


سپس یک حساب کاربری و کیف پول اختصاصی برای شما در این صرافی ایجاد می شود که می توانید در آن معاملات خود را انجام دهید. اما توجه داشته باشید برای تکمیل مرحله ثبت نام و استفاده از تمامی خدمات بیت ایمن، مانند سایر صرافی ها باید احراز هویت خود را تکمیل کنید. برای این کار تنها کافیست وارد قسمت اطلاعات کاربری خود شده و بر روی احراز هویت کلیک کنید، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده احراز هویت شما تکمیل شده و می توانید معاملات خود را به امن ترین شکل ممکن انجام دهید.


معرفی ارز دیجیتال ETH و آموزش خرید اتریوم

سرمایه گذاران همواره برای کسب سود بیشتر مشغول مقایسه هستند. مقایسه بین این که کدام ارز دیجیتال را بخریم یا کدام صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنیم امری بسیار مهم است. اگر می خواهید مانند سرمایه گذارهای موفق عمل کنید، باید بتوانید در مقایسه های خود تصمیم مناسبی بگیرید. انتخاب بین خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال هم یکی از مواردی است که باید در آن دقت بالایی به خرج دهید. البته این که این ارزهای دیجیتال را مقایسه کنید به این معنی نیست که فقط باید یکی از آن ها را بخرید. این مقایسه می تواند به شما کمک کند که درصد بیشتری از سرمایه خود را به برنده این جدال اختصاص دهید.

ما ابتدا ارز دیجیتال ETH را به شما معرفی می کنیم و سپس خرید اتریوم را به شما یاد می دهیم. اینگونه می توانید اطلاعات کامل تری درباره اتریوم به دست آورید و در مقایسه آن با سایر ارزهای دیجیتال موفق تر عمل کنید. اگر بین خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال دچار تردید شدید، می توانید توضیحات مربوط به هر ارز دیجیتال را در سایت بیت ایمن مطالعه کنید تا ابهامات شما رفع شود.


Wallpaper GTK Ethereum 4K 21.10 - HarlemXBT.eth | OpenSea


معرفی ارز دیجیتال اتریوم

اتریوم دومین نام بزرگ بازار کریپتو پس از بیت کوین می باشد که ارز دیجیتال آن با نماد ETH فعالیت می کند. این ارز دیجیتال دارای یک بلاک چین اختصاصی به نام Ethereum است که قابلیت های زیادی دارد. پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، اپلیکیشن های غیر متمرکز، سیستم توکن سازی، Web3.0، NFT و متاورس بخشی از این قابلیت ها هستند. حضور این موارد در بلاک چین اتریوم باعث می شود که قدرت و اعتبار آن نسبت به سایر شبکه های بلاک چینی بسیار زیاد باشد. به همین دلیل افرادی زیادی به خرید اتریوم علاقمند اند و به دنبال انجام این کار هستند. مسائلی مانند کارمزد اتریوم و سرعت آن نیازمند بهبود هستند و به همین منظور توسعه دهندگان این شبکه در پی راه اندازی نسخه دوم (ETH2.0) می باشند.

با تاسیس این شبکه، کارمزدهای اتریوم کاهش می یابد و سرعت آن نیز بیشتر می شود. همین عامل می تواند قیمت اتریوم را افزایش دهد. بنابراین بهتر است که پیش از راه اندازی نسخه دوم، خرید اتریوم را انجام دهید تا بتوانید سود خوبی از آن بگیرید. البته راهکارهای دیگری هم برای کنترل کارمزد و افزایش سرعت اتریوم وجود دارند که راهکار لایه دوم (Layer2) یکی از آن ها می باشد. ارزهای دیجیتال معروفی مانند ماتیک (پالیگان) روی این لایه اتریوم قرار دارند.


The 'Merge' Will Drive More Interest In Ethereum, Says Bloomberg Analysts |  Bitcoinist.com


چرا اتریوم بخریم؟

برای خرید اتریوم دلایل مختلفی وجود دارد که می توانیم آن ها را با هم بررسی کنیم. ارز دیجیتال اتریوم یکی از معروف ترین و ارزشمند ترین رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی بر اساس حجم بازار و میزان تقاضا است. این رمز ارز از بدو پیدایش (سال 2016) تا کنون به رتبه دوم بازار ارز دیجیتال چسبیده است و آن را رها نمی کند. این یعنی بعد از نام بیت کوین، همواره اتریوم قرار دارد و حتی ممکن است که زمانی جای آن ها عوض شود. همین ثبات اتریوم و جای رشد زیاد آن هم می تواند دلیل دیگری برای خرید اتریوم باشد. می توانیم با ارائه یک لیست به صورت مختصر و مفید دلایل خرید اتریوم را شرح دهیم:

  • ارائه تمامی خدمات موجود در فضای بلاک چین
  • پوشش تمامی ترندهای بازار
  • ثبات و استحکام در 6 سال گذشته
  • بهبود قابلیت ها با عرضه اتریوم 2.0
  • جامعه بزرگ کاربران فعال و باتجربه

همه این ها مواردی هستند که می توانند شما را به خرید ارز دیجیتال اتریوم علاقمند کنند. جالب است بدانید که این ارز دیجیتال در سال های اخیر چندین بار دچار افزایش قیمت های قابل توجهی شد. به طور مثال در سال 2016 قیمت اتریوم تنها 8 دلار بود و در سال 2017 قیمت این ارز دیجیتال به 80 دلار رسید! در سال 2020 هم این اتفاق تکرار شد و اتریوم توانست سود زیادی را به سرمایه گذاران خود بدهد. تحلیلگران عموما آینده روشنی را برای این رمز ارز در نظر می گیرند و خرید آن با دید بلند مدت را توصیه می کنند.


اتریوم یا Ethereum چیست؟ آشنایی با پلتفرم و ارز دیجیتال ETH


خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

در حال حاضر می توانید تصمیم بهتری برای خرید ارز دیجیتال ETH بگیرید. با این حال بهتر است که اطلاعات خود را در این باره کامل تر کنید. به همین جهت ما مطالعه مقاله خرید اتریوم برای کسب اطلاعات تکمیلی را به شما پیشنهاد می کنیم. پس از مطالعه این مقاله می توانید تصمیم قطعی خود را در قبال خرید اتریوم بگیرید. در نهایت در صرافی ارز دیجیتال ثبت نام و احراز هویت می کنید و به سادگی خرید ETH را انجام می دهید.

پس از ثبت نام و احراز هویت موجودی حساب خود را به میزان مورد نظر افزایش دهید. در نهایت وارد صفحه خرید و فروش اتریوم شوید و قسمت خرید را تکمیل کنید. تمام شد! شما توانستید خرید اتریوم را به سادگی انجام دهید و به جامعه بزرگ سرمایه گذاران این ارز دیجیتال بپیوندید. در صورتی که در هر کدام از مراحل دچار مشکل شدید، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبانی صرافی ارتباط بگیرید و برای حل مشکل خود از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

تریدری که با خرید شیبا اینو میلیاردر شد!!

در این مقاله قرار است به تریدر ناشناسی بپردازیم که با خرید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) زندگی خود را طی تنها 400 روز عوض کرد. اما قبل از آن بیاید ابتدا به معرفی ارز دیجیتال شیبا اینو بپردازیم. با ما همراه باشید:



شیبا اینو (SHIB) چیست؟

شیبا اینو (Shiba Inu) بدون شک یکی از جنجالی‌ ترین، خبرسازترین، پرتناقض‌ ترین و در عین حال موفق‌ ترین ارزهای دیجیتالی است که به‌ تازگی وارد دنیای این ارزها شدند. مانند همه ارزهای دیجیتال دیگر، شیبا اینو را هم می‌ توان در یک جمله توصیف کرد و هم می‌ توان یک مقاله چند هزار کلمه‌ ای را به آن اختصاص داد. اگر بخواهیم این ارز دیجیتال را در یک جمله توصیف کنیم، باید بگوییم:

شیبا اینو (Shiba Inu) یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که نام و نماد خود را از یک نژاد ژاپنی سگ با همین نام الهام گرفت.

همین تعریف کوتاه برای پی‌ بردن به برخی از ویژگی‌ های اساسی شیبا اینو کافی است. شیبا اینو یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است. بنابراین این ارز دیجیتال، بلاک چین اختصاصی ندارد و به‌عنوان یک توکن روی بلاک چین اتریوم پیاد‌ه‌ سازی شد.

همچنین این توکن از یک نژاد ژاپنی سگ به نام شیبا اینو الهام گرفت. سگ شیبا اینو به‌ دلیل چهره بانمک و خندانی که دارد. خارج از فضای ارزهای دیجیتال هم محبوبیت خاصی پیدا کرد و به یک میم اینترنتی برای بیان احساسات در مواجهه با یک رویداد عجیب تبدیل شد. بنابراین بهره‌ گیری شیبا اینو از نام و تصویر این سگ، آن را به یک میم‌ کوین (Meme Coin) تبدیل می‌ کند.


داستان تریدری که با شیبا اینو میلیاردر شد!


به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دیلی هودل، به گزارش دیلی هودل، شرکت رسانه‌‌ ای مورنینگ برو (Morning Brew) اواخر هفته گذشته، درست زمانی که قیمت شیبا اینو به اوج تاریخی خود رسید، گزارشی از یک معامله باورنکردنی منتشر کرد که در آن یک خرید 8,000 دلاری شیبا اینو، به ارزشی حدود 5.7 میلیارد دلار رسید.

به گزارش ارز دیجیتال، در این گزارش آمد:

 این کیف پول در ماه اوت (مرداد) سال گذشته تقریبا 8,000 دلار شیبا اینو خریداری کرد و ارزش آن اکنون به 5.8 میلیارد دلار رسید. یعنی تنها طی 400 روز ارزش آن به 5.7 میلیارد دلار رسید . چیزی که می‌ بینیم احتمالا بزرگترین معامله فردی تمام دوران‌ هاست.

در لحظه نگارش این گزارش شیبا اینو با قیمتی حدود 0.00006982 دلار معامله می‌ شود. قیمت این میم کوین مبتنی بر شبکه اتریوم از سال گذشته تاکنون حدود 80 میلیون درصد افزایش‌ یافت. شرکت تحلیلی IntoTheBlock گفت که 80% از عرضه در گردش شیبا اینو، تنها در اختیار 6 آدرس قرار دارد.

این شرکت تحلیلی در توییتر خود نوشت: مردم از افزایش قیمت اخیر شیبا اینو و آدرسی که بیش از 5.7 میلیارد دلار از این توکن دارد شگفت‌ زده شدند. بدون در نظر گیری آدرس‌ های مربوط به توکن‌ سوزی و صرافی‌ ها، به نظر می‌‌ رسد برندگان بزرگ دیگری هم وجود دارد. گفتنی است که از 41 درصد آدرس‌ ها برای توکن‌ سوزی استفاده می‌ شود.

قیمت شیبا اینو ماه گذشته هم زمانی که کوین بیس آن را به بازار خود اضافه کرد، افزایش یافت. اواسط ماه گذشته، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس، عکسی از سگ نژاد شیبا اینوی خود در توییتر منتشر کرد که بار دیگر با افزایش قیمت این توکن همراه بود.

 

 

خرید شیبا اینو (SHIB)

اگر شما نیز تمایل به خرید شیبا اینو، این رمز ارز محبوب و کاربردی را دارید، مانند سایر رمز ارز ها می توانید در صرافی بیت ایمن به خرید شیبا بپردازید. زیرا برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها باید ابتدا صرافی امن برای خرید و فروش انتخاب کنید و سپس رمز ارز های خود را با خیال راحت معامله کنید. برای تحقق این امر تنها کافیست در صرافی معتبر بیت ایمن که مشاوره آنلاین و 24 ساعته را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، ثبت نام کنید. برای ثبت نام در بیت ایمن به بالای صفحه مراجعه کرده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

 

سپس یک حساب کاربری و کیف پول اختصاصی برای شما در این صرافی ایجاد می شود که می توانید در آن معاملات خود را انجام دهید. اما توجه داشته باشید برای تکمیل مرحله ثبت نام و استفاده از تمامی خدمات بیت ایمن، مانند سایر صرافی ها باید احراز هویت خود را تکمیل کنید. برای این کار تنها کافیست وارد قسمت اطلاعات کاربری خود شده و بر روی احراز هویت کلیک کنید، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده احراز هویت شما تکمیل شده و می توانید معاملات خود را به امن ترین شکل ممکن انجام دهید.