پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

معرفی ارز دیجیتال ETH و آموزش خرید اتریوم

سرمایه گذاران همواره برای کسب سود بیشتر مشغول مقایسه هستند. مقایسه بین این که کدام ارز دیجیتال را بخریم یا کدام صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنیم امری بسیار مهم است. اگر می خواهید مانند سرمایه گذارهای موفق عمل کنید، باید بتوانید در مقایسه های خود تصمیم مناسبی بگیرید. انتخاب بین خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال هم یکی از مواردی است که باید در آن دقت بالایی به خرج دهید. البته این که این ارزهای دیجیتال را مقایسه کنید به این معنی نیست که فقط باید یکی از آن ها را بخرید. این مقایسه می تواند به شما کمک کند که درصد بیشتری از سرمایه خود را به برنده این جدال اختصاص دهید.

ما ابتدا ارز دیجیتال ETH را به شما معرفی می کنیم و سپس خرید اتریوم را به شما یاد می دهیم. اینگونه می توانید اطلاعات کامل تری درباره اتریوم به دست آورید و در مقایسه آن با سایر ارزهای دیجیتال موفق تر عمل کنید. اگر بین خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال دچار تردید شدید، می توانید توضیحات مربوط به هر ارز دیجیتال را در سایت بیت ایمن مطالعه کنید تا ابهامات شما رفع شود.


Wallpaper GTK Ethereum 4K 21.10 - HarlemXBT.eth | OpenSea


معرفی ارز دیجیتال اتریوم

اتریوم دومین نام بزرگ بازار کریپتو پس از بیت کوین می باشد که ارز دیجیتال آن با نماد ETH فعالیت می کند. این ارز دیجیتال دارای یک بلاک چین اختصاصی به نام Ethereum است که قابلیت های زیادی دارد. پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، اپلیکیشن های غیر متمرکز، سیستم توکن سازی، Web3.0، NFT و متاورس بخشی از این قابلیت ها هستند. حضور این موارد در بلاک چین اتریوم باعث می شود که قدرت و اعتبار آن نسبت به سایر شبکه های بلاک چینی بسیار زیاد باشد. به همین دلیل افرادی زیادی به خرید اتریوم علاقمند اند و به دنبال انجام این کار هستند. مسائلی مانند کارمزد اتریوم و سرعت آن نیازمند بهبود هستند و به همین منظور توسعه دهندگان این شبکه در پی راه اندازی نسخه دوم (ETH2.0) می باشند.

با تاسیس این شبکه، کارمزدهای اتریوم کاهش می یابد و سرعت آن نیز بیشتر می شود. همین عامل می تواند قیمت اتریوم را افزایش دهد. بنابراین بهتر است که پیش از راه اندازی نسخه دوم، خرید اتریوم را انجام دهید تا بتوانید سود خوبی از آن بگیرید. البته راهکارهای دیگری هم برای کنترل کارمزد و افزایش سرعت اتریوم وجود دارند که راهکار لایه دوم (Layer2) یکی از آن ها می باشد. ارزهای دیجیتال معروفی مانند ماتیک (پالیگان) روی این لایه اتریوم قرار دارند.


The 'Merge' Will Drive More Interest In Ethereum, Says Bloomberg Analysts |  Bitcoinist.com


چرا اتریوم بخریم؟

برای خرید اتریوم دلایل مختلفی وجود دارد که می توانیم آن ها را با هم بررسی کنیم. ارز دیجیتال اتریوم یکی از معروف ترین و ارزشمند ترین رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی بر اساس حجم بازار و میزان تقاضا است. این رمز ارز از بدو پیدایش (سال 2016) تا کنون به رتبه دوم بازار ارز دیجیتال چسبیده است و آن را رها نمی کند. این یعنی بعد از نام بیت کوین، همواره اتریوم قرار دارد و حتی ممکن است که زمانی جای آن ها عوض شود. همین ثبات اتریوم و جای رشد زیاد آن هم می تواند دلیل دیگری برای خرید اتریوم باشد. می توانیم با ارائه یک لیست به صورت مختصر و مفید دلایل خرید اتریوم را شرح دهیم:

  • ارائه تمامی خدمات موجود در فضای بلاک چین
  • پوشش تمامی ترندهای بازار
  • ثبات و استحکام در 6 سال گذشته
  • بهبود قابلیت ها با عرضه اتریوم 2.0
  • جامعه بزرگ کاربران فعال و باتجربه

همه این ها مواردی هستند که می توانند شما را به خرید ارز دیجیتال اتریوم علاقمند کنند. جالب است بدانید که این ارز دیجیتال در سال های اخیر چندین بار دچار افزایش قیمت های قابل توجهی شد. به طور مثال در سال 2016 قیمت اتریوم تنها 8 دلار بود و در سال 2017 قیمت این ارز دیجیتال به 80 دلار رسید! در سال 2020 هم این اتفاق تکرار شد و اتریوم توانست سود زیادی را به سرمایه گذاران خود بدهد. تحلیلگران عموما آینده روشنی را برای این رمز ارز در نظر می گیرند و خرید آن با دید بلند مدت را توصیه می کنند.


اتریوم یا Ethereum چیست؟ آشنایی با پلتفرم و ارز دیجیتال ETH


خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

در حال حاضر می توانید تصمیم بهتری برای خرید ارز دیجیتال ETH بگیرید. با این حال بهتر است که اطلاعات خود را در این باره کامل تر کنید. به همین جهت ما مطالعه مقاله خرید اتریوم برای کسب اطلاعات تکمیلی را به شما پیشنهاد می کنیم. پس از مطالعه این مقاله می توانید تصمیم قطعی خود را در قبال خرید اتریوم بگیرید. در نهایت در صرافی ارز دیجیتال ثبت نام و احراز هویت می کنید و به سادگی خرید ETH را انجام می دهید.

پس از ثبت نام و احراز هویت موجودی حساب خود را به میزان مورد نظر افزایش دهید. در نهایت وارد صفحه خرید و فروش اتریوم شوید و قسمت خرید را تکمیل کنید. تمام شد! شما توانستید خرید اتریوم را به سادگی انجام دهید و به جامعه بزرگ سرمایه گذاران این ارز دیجیتال بپیوندید. در صورتی که در هر کدام از مراحل دچار مشکل شدید، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبانی صرافی ارتباط بگیرید و برای حل مشکل خود از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد