پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

آشنایی با ارز دیجیتال اومیسه گو و سیستم پلاسما

بلاک چین اتریوم یکی از بزرگ ترین فضاهای بلاک چینی می باشد که پروژه های بسیاری را در خود جای داده است. ارز دیجیتال اختصاصی برخی از این پروژه ها اکنون در بین رمز ارزهای پرطرفدار بازار قرار دارند. اومیسه گو یکی از این موارد است که به واسطه بلاک چین اتریوم، ظهور کرد.



معرفی ارز دیجیتال اومیسه گو (OMG)

شبکه OMG، که قبلا به نام   OmiseGo شناخته می‌شد، یک راه‌ حل مقیاس‌بندی لایه 2 است که برای بلاک چین اتریوم ساخته شده است. شبکه اومیسه گو مبتنی بر سیستم اتریوم است. این شبکه به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد توکن های ETH  و ERC20  را به طور قابل توجهی سریع تر و ارزان تر از تراکنش مستقیم در شبکه اتریوم منتقل کنند.


دارایی های اومیسه گو به طور بالقوه می توانند توسط  ETH پشتیبانی شوند. این شبکه مبتنی بر یک بلاک چین اثبات سهام است. این شبکه از نسخه اصلاح شده سیستم پلاسما استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد توکن های ERC-20  و ETH  را سریعتر و ارزانتر از زمانی که روی خود شبکه اتریوم کار می کنند، انتقال دهند.

اومیسه گو (OMG) توکن اصلی شبکه اومیسگو است که بر اساس پروتکل اتریوم می باشد. اگر شخصی بخواهد معامله ای را انجام دهد یا قراردادی را در شبکه انجام دهد، باید با سکه OMG پرداخت کند. هر بار که شخصی از شبکه استفاده می کند، از طریق سکه OMG پرداخت می کند. سپس توکن به اعتباردهنده‌ها در شبکه اومیسگو ارسال می‌شود که قراردادهای هوشمند را طبق قوانین شبکه اجرا می‌کنند. این گره ها سکه OMG خود را با قفل کردن آن در یک قرارداد هوشمند به اشتراک می گذارند.


شبکه پلاسما چیست؟

اومیسه گو (OMG) یکی از اولین ارزهای دیجیتالی است که توسعه شبکه خود در شبکه پلاسما Plasma Network را آغاز کرد که یک شبکه قرارداد هوشمند است که بر بستر شبکه بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود.

پلاسما یکی از پروژه‌هایی است که ویتالیک بوترین شخصا بر روی آن کار می‌کند. این شبکه می‌تواند به عنوان یک زنجیره کودک Child Chain برای اتریوم اجرا شود.

پلاسما برای مدیریت و بهینه‌سازی مشکل مقیاس‌پذیری در سطح سازمانی طراحی شده است و از نظر تئوری قابلیت پردازش یک میلیون تراکنش در ثانیه را دارد.

این ویژگی باعث می‌شود این شبکه حتی از شبکه ویزا که حداکثر پنجاه هزار تراکنش در ثانیه را پردازش می‌کند، سریع‌تر باشد.

OMG شبکه پلاسما را در پایان سال 2018 منتشر کرد و از آن برای ایجاد شبکه پرداخت همتا به همتا خود که در سپتامبر 2019 راه‌اندازی شد، استفاده می‌ کند.




خرید اومیسه گو (OMG)

اگر شما نیز تمایل به خرید این رمز ارز محبوب و کاربردی را دارید، مانند سایر رمز ارز ها می توانید در صرافی بیت ایمن به خرید اومیسه گو بپردازید. زیرا برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها باید ابتدا صرافی امن برای خرید و فروش انتخاب کنید و سپس رمز ارز های خود را با خیال راحت معامله کنید. برای تحقق این امر تنها کافیست در صرافی معتبر بیت ایمن که مشاوره آنلاین و 24 ساعته را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، ثبت نام کنید. برای ثبت نام در بیت ایمن به بالای صفحه مراجعه کرده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.


سپس یک حساب کاربری و کیف پول اختصاصی برای شما در این صرافی ایجاد می شود که می توانید در آن معاملات خود را انجام دهید. اما توجه داشته باشید برای تکمیل مرحله ثبت نام و استفاده از تمامی خدمات بیت ایمن، مانند سایر صرافی ها باید احراز هویت خود را تکمیل کنید. برای این کار تنها کافیست وارد قسمت اطلاعات کاربری خود شده و بر روی احراز هویت کلیک کنید، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده احراز هویت شما تکمیل شده و می توانید معاملات خود را به امن ترین شکل ممکن انجام دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد