پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

چین لینک (LINK) چیست؟ معرفی و خرید چین لینک

ارز دیجیتال چین لینک، ارزی است که با هدف ایجاد انگیزه در یک شبکه جهانی از رایانه ها برای ارائه دیتاهای قابل اعتماد و واقعی به قراردادهای هوشمندی که در بلاک چین ها اجرا می شوند، ایجاد شد.

اگر با قراردادهای هوشمند ناآشنا هستید، باید بدانید قراردادهای هوشمند قراردادهایی هستند که برای اجرا در صورت رعایت شرایط خاص برنامه ریزی شدند. تا به امروز، قراردادهای هوشمند برای همه چیز از ایجاد محصولات ارز دیجیتال جدید تا توسعه دارایی ‌های ارز دیجیتال جدید مورد استفاده قرار گرفتند. قراردادهای هوشمند قراردادهای از پیش تعیین شده روی بلاک چین هستند که اطلاعات را ارزیابی می کنند و در صورت ایجاد شرایط خاص به طور خودکار اجرا می شوند.

با این حال، مسئله ای که همچنان ادامه دارد این است که اکثر قراردادهای هوشمند برای اجرای صحیح شرایط خود، باید به نوعی منبع اطلاعات خارجی تکیه کنند.

برای مثال، قراردادهای هوشمندی که به دنبال تکرار اوراق قرضه یا قراردادهای بیمه هستند، ممکن است نیاز به دسترسی به API هایی داشته باشند که قیمت‌ های بازار یا دیتاهای اینترنت اشیاء را گزارش می‌ کنند.

ارز دیجیتال چین لینک برای رسیدگی به این مشکل با تشویق ارائه دهندگان دیتا (به نام "اوراکل") ایجاد شد تا به عنوان پلی بین قراردادهای هوشمند بلاک چین و منابع دیتا خارجی عمل کنند.

هر اوراکل در شبکه Chainlink انگیزه ای برای ارائه دیتا دقیق دارد. زیرا امتیاز شهرت به هر یک اختصاص تعلق می گیرد. علاوه بر این، زمانی که گره‌ ها از قوانین نرم‌ افزار پیروی می‌ کنند و دیتاهای مفیدی را ارائه می‌ کنند، در ارز دیجیتال چین لینک، پاداش دریافت می‌ کنند.



معرفی ارز دیجیتال چین لینک


چین لینک یک فناوری منبع باز است که به طور جمعی توسط جامعه بزرگی از توسعه دهندگان، محققان و کاربرانی که هدف مشترک ایجاد Chainlink را به یک کالای عمومی به نفع کل اکوسیستم بلاک چین دارند، توسعه یافت. به زبان ساده چین لینک، یک شبکه غیر متمرکز از گره‌ ها است که اطلاعات را از منابع خارج از بلاک چین تا قراردادهای هوشمند درون بلاک چین از طریق اوراکل فراهم می‌ کند. Chainlink یک شبکه اوراکل غیر متمرکز است که دیتاهای دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند در بلاک چین فراهم می کند. این فرآیند، همراه با سخت افزار ایمن فوق العاده، مشکلات قابلیت اطمینان را که ممکن است در صورت استفاده از یک منبع متمرکز منفرد رخ دهد، حذف می کند.

توکن‌ های LINK توکن های دیجیتالی هستند که برای پرداخت خدمات در شبکه استفاده می ‌شوند. تیم چین لینک که در سال 2017 در میان حوزه شلوغی از پروژه‌ ها وارد شد، تاکنون توانست چشم ‌انداز خود را محقق کند و تلاش ‌های خود را فراتر از اتریوم (ETH)، در میان افزایش فعالیت ‌های بازار گسترش دهد. از سال 2020، ارز دیجیتال چین لینک به دنبال پشتیبانی از تمام شبکه های قرارداد هوشمند مبتنی بر بلاک چین است.

چین لینک قراردادهای هوشمند را با دیتاها و خدمات خارج از زنجیره ایمن متصل می کند. شبکه‌ های اوراکل غیرمتمرکز ارز دیجیتال چین لینک، ورودی‌ ها، خروجی ‌ها و محاسبات ضد دستکاری را برای پشتیبانی از قراردادهای هوشمند پیشرفته در هر بلاک چین ارائه می‌ کنند.



خرید چین لینک (LINK)

چین لینک یک شبکه ارتباطی بین فضای داخلی و خارجی بلاک چین است و ارز دیجیتال آن Link نام دارد. با این حال نام رایج ارز دیجیتال لینک در بین عموم مردم همان چین لینک است. خرید چین لینک در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال داخلی امکان پذیر است. برای انجام این کار باید یک صرافی مناسب برای خرید ارز دیجیتال چین لینک پیدا کنید. سپس در آن مراحل ثبت نام، احراز هویت و خرید را انجام دهید. 

برای این که یک صرافی مناسب برای خرید چین لینک پیدا کنید، می توانید از نتایج گوگل کمک بگیرید. به عنوان مثال "صرافی آنلاین"، "صرافی ارز دیجیتال" یا "خرید چین لینک" را در گوگل سرچ کنید. نتایج گوگل به ترتیب اعتبار سایت و تعداد مراجعه کنندگان به شما نمایش داده می شود. البته این نکته را دقت کنید؛ برخی از سایت ها با خرید آگهی به نتایج اول گوگل می رسند. راه تشخیص این سایت ها بسیار ساده است. معمولا در کنار این سایت ها عبارت "Ad" یا "Ads" دیده می شود. همچنین می توانید برای تعداد کلیک و مراجعه کننده به سایت الکسا نیز مراجعه کنید.


سخن آخر

چین لینک یک شبکه غیر متمرکز از نودها یا گره هاست که داده ‌ها و اطلاعات را از منابع خارج از بلاک چین تا قراردادهای هوشمند درون بلاک چین فراهم می کند. شبکه چین لینک این کار را از طریق اوراکل انجام می دهد. توکن ارز دیجیتال چین لینک، LINK نام دارد که برای پرداخت ها در شبکه استفاده می شود و بر روی شبکه اتریوم و مطابق با استاندارد ERC-20 ساخته شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد