پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

​راهنمای خرید مونرو از صرافی ارز دیجیتال

  امنیت موضوعی است که در بازار ارز دیجیتال توجه بسیار زیادی به آن می شود. در انتخاب ارزهای دیجیتال، شبکه های انجام تراکنش، صرافی ارز دیجیتال و... امنیت نقش پر‎رنگ و غیر قابل انکاری دارد. به همین منظور، در این مقاله قصد داریم که یکی از امن ترین پروژه های مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین، یعنی مونرو را به شما معرفی کنیم. البته اگر تجربه فعالیت در بازار ارز دیجیتال را داشته باشید، احتمالا نام مونرو را شنیده اید و اطلاعاتی درباره آن دارید. ما در این قسمت برای آن دسته از عزیزانی که آشنایی لازم با مونرو را ندارد، توضیحی کلی می دهیم و سپس به هدف اصلی یعنی آموزش خرید مونرو از صرافی ارز دیجیتال می پردازیم.

مونرو چیست؟

مونرو چیست و چه کاربردی دارد؟

مونرو یک ارز دیجیتال و یک شبکه بلاک چینی است که امنیت بسیار بالایی دارد. شبکه مونرو در سال 2014 و توسط یک گروه ناشناس به نام 7CORE به وجود آمد. هدف از پیدایش این پروژه، افزایش اهمیت به حریم خصوصی در بین کاربران بلاک چین بود. به همین دلیل مونرو به یک رمز ارز پیگیر‎گریز تبدیل شد که شفافیت بلاک چین هایی مانند بیت کوین را ندارد. در عوض مونرو امکان فعالیت امن‎ تر و با اطمینان خاطر بیشتر را به کاربران خود می دهد. ارز دیجیتال مونرو به اصطلاح یک کوین حریم خصوصی یا Privacy-Coin است. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان خرید مونرو را انجام می دهند و با انجام این کار سرمایه خود را افزایش می دهند.

ارز دیجیتال مونرو در بازار کریپتوکارنسی با نماد XMR فعالیت می کند. این کوین از زمان پیدایش تا کنون، معمولا جایگاه مناسبی را در بازار داشته و در بین برترین رمز ارزهای بازار بوده است. به همین واسطه، امنیت و سابقه خوب مونرو آن را به یک پروژه قابل اعتماد تبدیل می کند. افرادی که مایل به خرید مونرو هستند، می توانند به راحتی و مطابق مراحلی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، این کار را انجام دهند.

راهنمای خرید مونرو

راهنمای خرید مونرو

برای خرید مونرو احتیاجی به مراجعه حضوری به صرافی ها یا کسب مجوزهای گوناگون ندارید. تنها باید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر که از مونرو پشتیبانی می کند را پیدا کنید و ثبت نام و احراز هویت خود را در آن انجام دهید. بعد از انجام این کار، امکان خرید و فروش مونرو برای شما فراهم می شود. انتخاب درست صرافی می تواند در میزان سود شما از خرید مونرو و تجربه ای که از سرمایه گذاری تان کسب می کنید تاثیر بسزایی داشته باشد. به همین منظور باید با دقت کافی صرافی آنلاین مورد نظر خود را پیدا کنید.

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، یک پلتفرم آنلاین است که به شما امکان خرید مونرو را می دهد. اگر قبلا در سایت بیت ایمن ثبت نام کرده اید، دیگر نیازی به فراهم کردن مقدمات ندارید و تنها با شارژ حساب خود و مراجعه به صفحه خرید و فروش مونرو، می توانید معامله خود را انجام دهید. در غیر این صورت مراحل کلی فرایند خرید مونرو به شکل زیر خواهد بود:

  1. وارد سایت بیت ایمن شوید

  2. ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید

  3. حسابتان را شارژ کنید

  4. وارد صفحه خرید و فروش مونرو شوید

  5. با پر کردن کادر خرید، سفارش خود را ثبت کنید

به همین سادگی و طی پنج مرحله می توانید خرید این ارز دیجیتال محبوب و پر طرفدار را انجام دهید. اما این پایان کار شما نخواهد بود. بعد از خرید مونرو، به یک کیف پول دیجیتالی مطمئن برای نگهداری آن نیاز دارید. البته خود صرافی بیت ایمن یک کیف پول شخصی برای شما ایجاد می کند که از امنیت بالایی برخوردار است. اما برای اطمینان خاطر بیشتر، می توانید از کیف پول هایی که در بخش بعد به شما معرفی می کنیم نیز استفاده کنید.

بهترین کیف پول های مونرو

کیف پول های مونرو (XMR)

مونرو ارز دیجیتال مطرح و ارزشمندی است؛ به همین خاطر کیف پول های معتبری هم از آن پشتیبانی می کنند. کیف پول سخت افزاری لجر یکی از این موارد می باشد که امنیت بسیار بالایی دارد. تهیه این کیف پول رایگان نیست و باید آن را از یکی از مراکز خرید و فروش کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنید. البته در سال گذشته صرافی بیت ایمن جشنواره ای برگزار کرد که طی آن چند عدد کیف پول لجر به کاربران هدیه داده شد. امسال هم جشنواره های دیگری برگزار می شوند که برای اطلاع از شرایط و جوایز آن ها می توانید اینستاگرام و تلگرام بیت ایمن را دنبال کنید.

علاوه بر لجر، کیف پول های بایننس و کوین بیس نیز امکان ذخیره مونرو را به شما می دهند. با تهیه یکی از این کیف پول ها به صورت رایگان، می توانید کوین های XMR خود را به آن انتقال دهید و با خیال راحت نگهداری کنید. برای انجام این کار کافیست به صفحه کیف پول در سایت بیت ایمن بروید و پس از خرید مونرو، گزینه برداشت مونرو را بزنید. اکنون می توانید آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید و کوین های خود را انتقال دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد