پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال

سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ

حال که با این ارز آشنایی نسبی پیدا کردید، می توانیم به تحلیل آن بپردازیم. در این تحلیل از نمودار فعلی پنکیک سواپ کمک گرفته ایم. این تحلیل در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی صورت گرفته است. بد نیست قبل از رفتن به بخش بعد، بدانیم که تحلیل پنکیک سواپ به ما چه کمکی می کند؟ با تحلیل نمودار CAKE چند عامل مهم در تصمیم گیری و سرمایه گذاری شما شکل می گیرد و یا تغییر می کند. این عوامل می توانند منجر به سود گیری بالاتر شما شوند.

  • آشنایی با ارکان مختلف تحلیل تکنیکال
  • اصلاح اشتباهات در تحلیل های شخصی
  • آشنایی با تحلیل دیگر تحلیل گران
  • شناخت رفتار نمودارها
  • شناخت زمان مناسب ورود و خروج در بازار

در تصویر زیر، نمودار پنکیک سواپ را مشاهده می کنید. در این تصویر نقاط حمایتی و مقاومتی و ورود به بازار و خروج از آن مشخص شده است. سعی کنید حتما برای خود حد ضرری در نظر بگیرید و اگر قابل ثبت بود، آن را در معاملات خود ثبت کنید.

 

تحلیل پنکیک سواپ (CAKE)

 

تحلیل فاندامنتال پنکیک سواپ

این ارز به تازگی معرفی شده است و راه زیادی برای اثبات خود دارد. با این حال، تا کنون عملکرد راضی کننده ای داشته و قابلیت های آن در آینده بسیار تقاضا خواهند داشت. اگر این ارز بتواند روند خود را همچنان حفظ کند، احتمال می رود که در ماه های آینده از پر سود ترین ارزهای دیجیتال باشد. با این حال هیچ چیز در بازار کریپتوکارنسی قطعی نیست و باید منتظر اتفاقات بعد باشیم. این ارز پتانسیل بالایی برای رشد دارد و در صورت حفظ عملکرد خوب خود، رتبه اش در بازار را ارتقا خواهد داد.

 

خرید توکن CAKE

توکن کیک را می توانید با کم ترین کارمزد و به راحتی از صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن بخرید. بیت ایمن این خرید را برای شما بسیار ساده و لذت بخش کرده است. با ورود به صفحه اصلی سایت بیت ایمن و کلیک روی گزینه ثبت نام، ارز دیجیتال پنکیک سواپ را به جمع دارایی های خود اضافه کنید! چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با پشتیبانان ما از طریق پنل پشتیبانی سایت، در ارتباط باشید.

این مقاله را می توانید به صورت کامل در صفحه زیر مطالعه کنید.

منبع : https://blog.bitimen.com/%d8%aa%d8%ad%d9%84%db%8c%d9%84-%d9%be%d9%86%da%a9%db%8c%da%a9-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%be-cake/


آشنایی با ارز پنکیک سواپ

معرفی پنکیک سواپ

با شنیدن نام سواپ، ممکن است یاد ارزهای حوزه دیفای و به خصوص یونی سواپ بیفتید. مسلما این نامگذاری بی ربط نیست و پنکیک و یونی با یکدیگر شباهت های زیادی دارند. گرچه یونی سواپ بسیار مشهورتر است و در بازار هم جایگاه بهتری دارد. همچنین قیمت یونی سواپ بالاتر می باشد. در این مقاله قصد داریم بدانیم که پنکیک سواپ چیست. برادر کوچک تر یونی سواپ در بازار کریپتوکارنسی با نماد CAKE نشان داده می شود. توکن CAKE توکن اصلی صرافی غیر متمرکز (DEX) پنکیک سواپ است. این توکن برای تبادل توکن های BEP20 در بلاک چین هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) استفاده می شود.

همان طور که گفتیم، این صرافی، غیر متمرکز است. یعنی چه؟ یعنی هیچ کس بر آن نظارت کامل ندارد و کارمزدهای دریافتی آن به جیب شخص خاصی نمی رود. هر چیزی که در این شبکه دریافت شود، برای بهبود کارایی آن در خود شبکه استفاده خواهد شد. یونی سواپ هم عملکردی مشابه دارد. البته بین این دو شبکه یک تفاوت اساسی هم وجود دارد. یونی سواپ روی بلاک چین اتریوم و پنکیک سواپ روی بلاک چین هوشمند بایننس کار می کنند. پس می توانیم انتظار داشته باشیم که کارایی و همچنین کارمزد یونی سواپ در این زمینه بیشتر باشد.

 

ارز دیجیتال Cake

 

تاریخچه ارزهای دیفای

علاوه بر این دو ارز، ارزهای دیفای بسیار زیادی وجود دارند. دیفای (DeFi) در کل به معنای امور مالی غیرمتمرکز است. این عبارت، ترجمه شده Decentralized Finance می باشد. طبیعتا از ارزهای دیجیتال متصل به دیفای هم، انتظار می رود که به صورت غیرمتمرکز در حوزه امور مالی فعالیت کنند. با پیدایش ارز دیجیتال آوه (Aave)، حوزه دیفای توانست خود را در زمینه وام دهی غیرمتمرکز به خوبی مطرح کند. بعدها ارزهایی به وجود آمدند که از آوه محبوبیت و جایگاه بهتری به دست آوردند. چین لینک و یونی سواپ دو نمونه از این ارزها هستند. پنکیک سواپ هم توانست خود را به سرعت به جمع بزرگان نزدیک کند و جایگاه خوبی در بازار ارز دیجیتال به دست آورد.

این ارز در اواخر سال 2020 و در ماه سپتامبر به وجود آمد. با این که هنوز یک سال از عرضه آن نگذشته است، در بازار ارز دیجیتال جایگاه خوبی دارد. با افزایش شهرت این رمز ارز و ازدیاد تقاضا برای آن، می توانیم منتظر رشد قیمت و بهبود رتبه آن در بازار کریپتو باشیم. در تحلیل فاندامنتال ارائه شده برای پنکیک سواپ، این موضوع را به طور کامل تشریح کرده ایم. در مقاله بعدی می توانید این تحلیل را به صورت رایگان بخوانید.

 

قیمت پنکیک سواپ

توکن کیک یکی از پر سود ترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 بود. تا به اینجا می توان در بین ارزهای مطرح آن را پر سود ترین دانست. با این وجود هنوز هم ارزهایی وجود دارند که در این چند ماه رشدی بسیار بالاتر داشته اند. ارز دیجیتال شیبا یکی از این ارزها است که با رشد قیمت نجومی خود سر و صدای زیادی به راه انداخت. در وصف رشد قیمت شیبا همین بس که اگر پارسال با 1 میلیون تومان، این ارز را می خریدید، اکنون میلیاردر بودید! با این وجود ریسک سرمایه گذاری در این ارز بسیار بالا می باشد و به افراد تازه وارد توصیه نمی شود. ارزهایی مانند پنکیک سواپ، یونی سواپ و دیگر ارزهای شناخته شده و جا افتاده، ریسک کم تری برای سرمایه گذاری دارند. قیمت توکن CAKE هم اکنون معادل 17.73 دلار است.

این بالاترین قیمتی نیست که این ارز به خود دیده است. فعلا قیمت این ارز مقداری پایین آمده تا خریداران بتوانند راحت تر آن را بخرند. معادل تومانی آن حدود 420 هزار تومان است. شما می توانید هر میزان از این ارز را که بخواهید بخرید (مثلا 0.01، 1 یا 100 عدد). بزرگی بازار یا مارکت کپ (Market Capitalization) این ارز، 3,211,657,764 دلار است. این حجم ارزش باعث شده تا پنکیک سواپ در رتبه 35 بازار ارز دیجیتال قرار بگیرد. با توجه به اینکه بیش از 10 هزار ارز دیجیتال وجود دارد، رتبه 35 می تواند برای توکن CAKE رتبه بسیار خوبی باشد!

برای خواندن ادامه مقاله، به منبع مراجعه کنید.

منبع : https://blog.bitimen.com/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%be%d9%86%da%a9%db%8c%da%a9-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%be-cake/